Cimkek

Kismanók és a Montessori

Egy otthonülő anyuka vagyok, aki imád foglalkozni kislányával. Dia hamarosan 5 éves, 4 órát tölt naponta német óvodában, délután viszont sokat játszunk, barkácsolunk, rajzolunk, olvasunk. Néha Montessori játékokat is kipróbálunk . Természetesen a megfelelő mozgás mennyiségről és a helyes táplálkozásról sem feledkezünk meg :) Márciusban még egy kislánnyal gyarapodik kis családunk, amit már nagy izgalommal várunk.

Friss topikok

  • anya01: @f_kriszti: Kedves Kriszti! Köszönjük a soraidat. A jatekot alapvetöen lefotozhatom mikor lesz eg... (2010.01.29. 11:49) Egy kis matekozás!

Linkblog

HTML

Adventi kalendárium: My little pony!

2009.11.19. 12:54 | anya01 | Szólj hozzá!

 

A tavaly vettünk először adventi kalendáriumot (Playmobil) és nagyon kellemesé tette a karácsonyi várakozást, ezért elhatároztam, hogy  amíg ilyen örömet okoz Diának addig minden évben kap tőlünk.
Októberben azt kezdetem fontolgatni, hogy  a legizgalmasabb az lenne, ha házilag készítenénk de, aztán közbe jött egy váratlan vér vétel, aminek a végeredménye egy Kinder adventi kalendárium, cserébe hiszti nélkül engedi a szúrást. (nos azért a hiszti sem maradt el) Mindez meg November elején történt, úgyhogy a kalendárium már kong az  ürességtől.
Annyi vigaszom azért van, hogy nagyon el van az üres dobozzal:)
Mar elkezdtem ötleteket gyűjteni az otthon készithetö kalendáriumról amikor egy reggel az óvodában egyik kislány My little ponys kalendáriumát szorongatta.
Hát az én lányom sárga volt az irigységtől (ami egybekent nem jellemző rá), így haza menetel helyett összejártam a környékünkön levő boltokat de sehol nem tálaltam azt a fajta kalendáriumot. Az ebay-en is megnéztem , de csak német országban és USA-ban hirdettek aminek örült sok volt a posta költsége.
Sok keresgélés után tálaltam a toys r us honlapján 15 euró a gond csak az volt, h ez a világ végen van. Ovi után egyenesen a központba mentünk reménykedve, hogy sikerül valahol a közelben  beszerezni.
Mázlink volt mert a harmadik boltban tálaltunk, igaz egy kicsit drágábban 19 euró de örültem, hogy vége a keresgélésnek:)
 
Dia egésszen türelmesen várja December elsejét, ami elég nagydolog az ö korában.
Én mar csak jövőre tudom megvalósítani elképzelésemet, hogy házilag gyártani egy szép adventi kalendáriumot de aki meg nem kezdete el és úgyszintén házilag szeretne csinálni nagyon tudom javasolni a gyermekszoba.blog.hu/2009/11/04/otletparade_adventi_kalendariumok ahol fantasztikus, inspiráló ötletek vannak összegyűjtve.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatszva-tanulunk.blog.hu/api/trackback/id/tr151536567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása