Cimkek

Kismanók és a Montessori

Egy otthonülő anyuka vagyok, aki imád foglalkozni kislányával. Dia hamarosan 5 éves, 4 órát tölt naponta német óvodában, délután viszont sokat játszunk, barkácsolunk, rajzolunk, olvasunk. Néha Montessori játékokat is kipróbálunk . Természetesen a megfelelő mozgás mennyiségről és a helyes táplálkozásról sem feledkezünk meg :) Márciusban még egy kislánnyal gyarapodik kis családunk, amit már nagy izgalommal várunk.

Friss topikok

  • anya01: @f_kriszti: Kedves Kriszti! Köszönjük a soraidat. A jatekot alapvetöen lefotozhatom mikor lesz eg... (2010.01.29. 11:49) Egy kis matekozás!

Linkblog

HTML

Dobozban a tél

2009.12.09. 15:56 | anya01 | Szólj hozzá!

 

Mostanában eléggé hanyagoltam a blogot így  sok a bepótolni való.
Itthon  már minden a karácsonyról szol, elkezdődött a készülődés. Folyik a takarítás (ez a kevésbé kellemes része), karácsonyi meséket és dalokat hallgatunk.
Nagyon lehangoló viszont ez a sok eső és nyirkos levegő. Ma délelőtt, amíg Dia óvodában volt
úgy döntöttem, hogy gondoskodom egy kis havas hangulatról. J
Ezt a dobozt állítottam össze neki, felhasználva minden itthon tálalt kincset, ami a télhez kötődik.
Dia nagyon megörült a meglepetésnek, sokáig eljátszott vele én meg rengeteget haladtam a takarítással. J

A bejegyzés trackback címe:

https://jatszva-tanulunk.blog.hu/api/trackback/id/tr881586020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása